تبلیغات
تخصصی ترین وبلاگ مرجع سمند EF7 - مطالب هفته دوم آبان 1394
تاریخ : سه شنبه 12 آبان 1394 | 01:14 ب.ظ | نویسنده : محمد حکیمی منش

بعد از مدتی سمند سوار شدن آن هم با موتور EF7 ، این بار را به آزرا اختصاص داده ام
و طبق پیشنهاد یکی از دوستان سوار آزرایش شدم...
طبق گشت زنی های بنده در سایت ها و وبلاگ های مختلف، زانتیا سوارها آرزوی سوار شدن  ماکسیما را دارند
و ماکسیما سوارها آرزوی سوار شدن سوناتا را دارند و سوناتا سوارها آرزوی سوار شدن آزرا را دارند و آزرا سوارها
دیگر هیچ....
خب ،آزرا با موتور 3350 سی سی، 24 سوپاپ و قدرت 235 اسب بخاری کجا و سمند 114 اسبی کجا ؟؟!!!
اما بد نیست یک بارهم مقایسه ای کوچک بین سواری این اسب ایرانی و این غول کره ای انجام دهیم...!
در ابتدای وارد شدن به آزرا متوجه بزرگی اتاق و بزرگتر بودن صندلی های جلو نسبت به سمند شدم
و پس از بررسی امکانات داخلی آزرا متوجه برقی بودن همه چیز شدم....
از چرخش فرمان از بالا و پایین و جلو و عقب برقی تا صندلی راننده برقی و آینه های برقی در همه جهات..جلو و عقب برقی
بالا و پایین شدن برقی،تکیه گاه هم مانند سمند برقی ...
بعد از کلی جلو و عقب شدن های برقی و تنظیم جای نشستن بدون معطلی سراغ استارت زدن آزرا
رفتم و با زدن استارت اصلن متوجه روشن شدن خودرو نشدم بخاطر عایق بندی فوق العاده
و برای اطمینان از روشن شدن پا را روی پدال گذاشتم و با بالا رفتن دور موتور به روشن بودن خودرو پی بردم!!!




ادامه مطلب...
تاریخ : دوشنبه 11 آبان 1394 | 02:26 ب.ظ | نویسنده : محمد حکیمی منش
برای تشخیص خرابی رینگ و پیستون دو مورد زیر را مد نظر داشته باشید:

1-روغن زدن سر شمع 
2-آمدن دود آبی یکنواخت بهنگام درجا گاز دادن موتور روی دور موتور 3 و 4 

البته اگر شمع ها روغن زده باشد ولی بهنگام درچا گاز دادن روی دور موتور 3 یا 4
دود آبی نیامد آن موقع رینگ و پیستون سالم می باشد و با تعویض تنها لاستیک
سوپاپ ها ایراد خود را برطرف نمایید.
هزینه تعویض لاستیک سوپاپ ها بدلیل باز شدن موتور 300 تا 400 می باشد.

کپی برداری از کلیه مطالب وبلاگ تنها با ذکر آدرس وبلاگ مجاز می باشد
مدیر وبلاگ: محمد حکیمی منش
http://3amand-ef7.mihanblog.com/



تاریخ : دوشنبه 11 آبان 1394 | 12:54 ب.ظ | نویسنده : محمد حکیمی منش
در مورد روغن زدن سر شمع های شما به دو علت میباشد:
1-ریختن روغن بیش از حد در موتور
2-خرابی و ضعیف شدن رینگ و پیستون
اما در مورد دوده سیاه از اگزوز شما به دو علت میباشد:
1-بد کارکردن شمع ها
2-تنظیم نبودن انژکتورها
چون شمع شما روغن زده بود طبیعی هست که درست کار نمیکند 
و به درستی جرقه نمیزد و باعث دوده زدن و دود سیاه از اگزوز میشود

کپی برداری از کلیه مطالب وبلاگ تنها با ذکر آدرس وبلاگ مجاز می باشد
مدیر وبلاگ: محمد حکیمی منش
http://3amand-ef7.mihanblog.com/



تاریخ : دوشنبه 11 آبان 1394 | 12:51 ب.ظ | نویسنده : محمد حکیمی منش
کارایی:
امکانات داخلی :
کامپیوتر مرکزی/صندلی برقی/سخنگو/قفل رمزی/چراغ آینه آرایش/چراغ نقشه
امکانات خارجی:
قدرت موتور فوق العاده/مصرف 6 در جاده/مصرف 7.8 شهر/سنسور عقب/نور بالای بسیار قوی
/تعادل فوق العاده خودرو/نرمی فرمان/امنیت خودرو
مشکلات:
صداهای داخل اتاق/صدای تسمه تایم که پس از مدتی برطرف میگررد/کپ دنده 1 و2

کپی برداری از کلیه مطالب وبلاگ تنها با ذکر آدرس وبلاگ مجاز می باشد
مدیر وبلاگ: محمد حکیمی منش
http://3amand-ef7.mihanblog.com/



تاریخ : دوشنبه 11 آبان 1394 | 12:49 ب.ظ | نویسنده : محمد حکیمی منش
در مورد افت قدرت موتور در سربالایی ابتدا موارد زیر را
به دقت چکاپ و بررسی کنید:
۱-اطمینان از سالم بودن شمع ها و یا نیم سوز نشدن شمع ها
۲-اطمینان از سالم بودن وایرها
۳-اطمینان از سالم بودن کوئل
۴-اطمینان از تنظیم بودن دلکوها(در مدل های انژکتوری)
۵-اطمینان از سالم بودن سنسور کیلومتر
۶-اطمینان از سالم بودن دنده پنیون
۷-اطمینان از گرفته نبودن پمپ بنزین
توجه داشته باشید خرابی در هر کدام از موارد بالا باعث
ایجاد افت قدرت موتور و کپ شدید میشود
8- احتمال تمام شدن صفحه کلاج شما میرود یا خرابی در کیت
صفحه کلاج شما می باشد.

کپی برداری از کلیه مطالب وبلاگ تنها با ذکر آدرس وبلاگ مجاز می باشد
مدیر وبلاگ: محمد حکیمی منش
http://3amand-ef7.mihanblog.com/



تعداد کل صفحات : 3 ::      1   2   3  

  • ایکس باکس | قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون