تبلیغات
تخصصی ترین وبلاگ مرجع سمند EF7 - مشکل یا مشکلات اساسی سمند EF7
تاریخ : جمعه 20 شهریور 1394 | 11:00 ب.ظ | نویسنده : محمد حکیمی منش
ابتدا برای خط مشی برای رفع ایرادات ،قسمت تالار گفتگو می باشد
یا به قسمت نظرات زیر جداول در صفحه اصلی مراجعه نمایید.
مشکل سمند EF7 یا مشکلات سمند EF7 :
مشکلات اساسی و قابل تامل :
1-اولین مشکل که خوانندگان و مراجعین چه در این وبلاگ و چه در وبلاگهای دیگر
مورد بحث و بررسی و پیگیری قرار داده اند مشکل کپ شدن سمند EF7 مخصوصا 
در دنده 1 و دنده 2 میباشد.
البته ناگفته نماند که مشکل کپ شدن برای دوستان درجه دارد که برای بعضی از
افراد شدت زیاد و برای بعضی دیگر ماهی یک بار اتفاق میافتد مثل بنده.
راه حل هایی از قبیل دستکاری سوراخ رزوناتور یا استقاده از شمع NGK ژاپن یا 
تعویض برنامه ECU یا استفاده از بنزین سوپر مطرح شده که برای هر یک از افراد
با توجه به میزان و شدت کپ آنها کارایی داشته است.

2-مشکل صدای موتور سمند EF7 که از دور 3000 تا 4000 برای بعضی از دوستان
اتفاق می افتد که این مورد هم باز برای بعضی از دوستان درجه دارد که برای بعضی
این صدا زیادتر و آزار دهنده و برای دیگر افراد به نسبت کمتر می باشد.
البته راه حل هایی برای رفع این مشکل ذکر شد از قبیل تعویض روغن موتور
به روغن های با برند موتوسل یا کاسترول مگنتیک یا روغن با جلد طلایی موجود در
نمایندگی ها یا با استفاده مکرر از بنزین سوپر یا با پیدا کردن نقص و خلع در سیستم
مکش هوا این مشکل برای دوستان بر طرف گردید.

3-مشکل روغن ریزی سمند EF7 یا موتور آلمان یا موتور ملی که از اساسی ترین 
ایرادات وارده به سمند EF7 می باشد که برای هموطنان عزیزمان طی سالهای
88 تا 91 تلخ ترین خاطرات را از خرید خودروی ملی به جای گذاشت.
از سال 92 به بعد این مشکل تا حدودی برطرف گردید اما کاماکان در بعضی موارد
نادر بازهم این ایراد زننده وجود دارد و به جرات میتوان گفت که از سال ذکر شده
به بعد بالای 95 درصد محصولات با برند EF7 عاری از مشکل روغن ریزی اویل ماژول
تولید گردید.

کپی برداری از کلیه مطالب وبلاگ تنها با ذکر آدرس وبلاگ مجاز می باشد
مدیر وبلاگ: محمد حکیمی منش
http://3amand-ef7.mihanblog.com/




  • ایکس باکس | قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون